onsdag 8. juli 2009

Nå må Vålerenga få ut fingeren fra der de måtte ha den

Jeg har sett de siste Vålerenga-kampene. Og en ting slår meg som klinkende klart - de må gi disse unggutta flere sjanser!

Om Oslo-laget spiller kortene sine riktig kan flere av Norges fremtidige landslagsspillere spille på Vålerenga.

Mohammed Fellah og Harmeet Singh imponerer meg mer og mer, og et gjennombrudd står for alvor for døren.

Strålende teknikk, godt overblikk og gode avslutningsevner får meg til å tenke på en kombinasjon av Erik Mykland og Maradona. Og det er slett ingen dårlig kombo å være.

Så få fingeren ut. Kvitt dere med Morten Berre og annet rask. Sats på unggutta allerede nå.

I dag puttet dem begge i cupkampen mot Mjøndalen. Og får dem flere sjanser er jeg sikker på at Norge får se to spillere som kan bli store. Virkelig store.

Blogglisten