fredag 3. juli 2009

Forbanna idiot!

Ja, og da mener jeg ikke Ronaldo, men denne 17 år gamle jenten og hennes venn, som "tilfeldigvis" er fotograf.

Etter å ha blitt fulgt etter over lenger tid klikket det for Ronaldo. Han tok en god gammeldags rennafart og knuste vinduet i bilen til 17-åringen og hennes venn.

Jentungen har forklart hun bare ville ha en autograf.

Til deg har jeg et godt tips. Det finnes et utall andre måter å få en autograf på enn å forfølge Ronaldo og moren hans, som også var med i bilen til superstjernen. Du kan f.eks gå bort og spørre med en gang du ser han. Det funker overraskende godt i de aller fleste tilfeller.

At hun nå har anmeldt Ronaldo viser bare hvor dum det går an å bli.

Det verste av alt er at jeg ikke liker Ronaldo, men her må jeg faktisk støtte han. Han viser nye og sympatiske sider ved å beskytte sin mor. Det skal han ha. Og jeg tror de aller fleste av oss ville ha reagert på samme måte.

Kan avslutningsvis ta med en annen gang Ronaldo viste en sympatisk side av seg selv - da han scoret borte mot sin tidligere klubb, Sporting.