onsdag 8. juli 2009

Hæ? Scoret Berglund fire mål?

Det var den første reaksjonen min etter dagens resultater i cupen.

Årsaken er enkel.

Da jeg så Stabæks kamp mot Brann for et par uker siden synes jeg nesten synd på Bærumslaget fordi de måtte spille med Berglund på topp.

Nannskog var suspendert og erstatteren Berglund var elendig. Han ramlet bare noen var borti han. Han sutret når avgjørelsene gikk i mot han. Nei, inntrykket han ga var forferdelig.

Men i dag scorer han fire mot Lillestrøm. Det er imponerende. Selv om Lillestrøm lekker som en sil.

Så jeg skal gi denne Berglund en sjanse til. Han tok meg på sengen med sine fire mål i dag. Jeg var sikker på at Stabæk hadde kjøpt katta i sekken. Men kanskje har de funnet Nannskogs arvtaker?

Og forresten - Stabæk har vel kjøpt (fått) katta i sekken. De har jo Espen Hoff ...

Blogglisten