fredag 14. august 2009

Gleder du deg like mye som det jeg gjør?

Da er du heldig.

Lørdag sparkes endelig Premier League i gang igjen, og som vanlig gleder jeg meg som en bitte liten unge.

Tiden siden sesongslutt i mai har som vanlig gått sakte, og dagene har gått med til å lese rykter og forberede kommende sesong - som altså starter om under et døgn.

Manchester United, Liverpool og Chelsea vil nok bli å finne i toppen denne sesongen også.

Det spennende er om en ny klubb klarer å blande seg inn blant topp 4.

Personlig tror jeg det.

Arsenal har solgt seg ut av toppstriden og trenger nok en sesong eller to til å komme seg på.

Så spørs det om Manchester City klarer å leve opp til forventningene. Jeg tviler. Fallhøyden er så enorm at jeg tror de faktisk faller utfor - alle mann. De bør være glad om de kommer blant topp 8.

Hva med Tottenham, Everton og Aston Villa? Har de kvalitetene som trengs for å holde helt inn? Jeg tviler. Tror dog de kommer over Manchester City på tabellen ved sesongslutt.

Kanskje Wolves kommer til å overraske? Kanskje klarer Fulham å bygge videre på den fantastiske fjorårssesongen?

En ting er i alle fall sikkert - Burnley kommer til å rykke ned.

God sesong folkens!

Blogglisten